Cnsuercnnn Merhaba ben daha 1 haftalık hamile olduğumu öğrendim hamile dediysem daha kanım da dolaşıyormuş kese falan yokmuş daha Rahim duvarında demişti kan değerim ilk 17 oldu aradan 4 gün sonra 0 oldu düşük dedi kanamam oldu bitti düşük olalı 5 gün oldu şimdi tekrardan çocuk deneyebilir miyim bir aksilik olur mu ?