Mrve1 123456M geçen hafta cuma oldum kendini sıkma rahat bırak 10 saniye sürüyor can acıtacak birşey değil :) beni hiç etkilemedi
Dane_1 123456M ben oldum derin bir nefes alıp bacaklarını kendine doğru iyice çekersen 30-40 saniyelik bir şey
Seda05 123456M kızlar kaçıncı haftada yapılıyor bu çatı muayenesi ben 38 haftalık olduk normal doğum diyo doktorum ama bizimki yapmıyo
esmaynyl 123456M ben bugün oldum 6 da çok iyi geçti . Hiç bir acıma agrı vs olmadı . Doktorum kendini hiç kasma rahat ol canın acımayacak dedi gerçekten öyle yaptım hiç bişey hissetmedim 🙏🏻 Korkma şakın herkes kötü şeyler yazıyor ama bence kasmamak önemli
esra1991 Bugün olmadım ama iki gün önce oldum ben. Acıdı biraz başta ama kendimi sıktığım için acımış, sonra gevşedim ve acımadı. Zaten 10 saniye bile sürmüyor... Sonrasında lekelenme oldu açık kahverengi.. Şimdi iyiyim bekliyorum bakalım güya doğumu tetikliyormuş. :)) Bu arada çatım gayet açıkmış, normal doğum gibi duruyor çok şükür 🙏🏻
123456M Mrve1 Ben de cumartesi günü olucam korkuyorum biraz açıkçası istemsiz bir sekilde sıkarsam kendimi diye korkuyorum. Bir de elbise mi giydiniz muayeneye giderken ne giysek daha rahat olur
Mrve1 123456M ben gittiğim zaman öğrendim çatı muayenesi olacağımı 😂 şort giymiştim merak etme kendini rahatlatmaya çalış derin derin nefesler al sorunsuz geçecektir
esmaynyl 123456M hiç korkma gerçekten. Kendini sıkmazsan çok rahat oluyor. Elbise yada pantolon giy fark etmez
Meryemabf 123456M Cumartesi olcam 37+1 olupeum o gün kızımda 36+0 da olmuştum acı vs olmuyor çok fazla benim doktorun eli hafif
umaysnykdr0411 37+5 bugün oldum bende acımadı kendini rahat bırak yeter ama sonrasında kanama başladı ve hala devam ediyor muayeneden sonra olabilirmiş böyle ama yarına kadar devam ederse gelirsin dedi doktorum 🙄
Elifspg 123456M 37. Haftada yapti doktorum acima vs olmuyo kimisi sonrasinda kanama oldum diyor ama bende o tarz biseyde olmadi zaten doktorun jel suruyor kayiyo hemen 🙈