Melike03 bizde de var canım. Dığumdan sonra bebeğin kan grubuna göre anneye bir iğne yapılıo kalçadan. Eğer bebek annenin kan grubundansa negatifse yapılmıyor. Ama babadansa yapılıyor belli bir zaman dilimi içinde.. doğumdan sonra olmasının sebebi ise ikinci bebek için. Bana yapıldı, oğlum 3 yaşında ve hiçbir problem yok. İkini bebeğime hamileyim doğumdan sonra bakıcaz yine duruma göre 🙂