Esraygtf doktordan doktora değişiyor sanırım bende mesela öyle biliyordum yani 28.haftada yapilicak olan iğne bide doğumdan sonra yapilicak olan iğne olarak bende iğne yapmadı ama bu indirekt coombs testi War onu istemişti benden onu yaptirmistim ben yinede bı bakalım demişti oda negeatif yani bı problem çıkmadığını söylemişti oyuzden yapmadı sanırım yani doğumdan sonraya bakicaz artık bebeğin kan grubuna Göre zaten gerek duyulursa yapicak banada o iğneyi