Fasulyem22 ben kiti kate diye bir markadan aldım bir şeyler çok kaliteli bence istediğim gibi malı yumuşak ve organik. Ayrıca Carters dan da aldım yine üçlü set falan oda çok çok güzel ikisini de tavsiye ederim. E bebekte bencede güzel bir şey yok. Eminönünü çok övüyorlar bu konuda ama bende gitmedim açıkcası.