asyaa15 o siyah içinde kalan eski kan canım knamam durdu dedin ya, o zamandan kalma içinde kalan kan geliyor korkulcak değil yeni değil. Bende aynı sekilde su gibi kıpkormızı kanla gittim 4 gun yattım corasprin benimde kestiler 2 hafta sonra tekrar baslattılar kan sulandırıcılar kanamada tehlikeli oluyo yada lekelenmen gelecekse bile büyük bir kanama yaratıyo