Zelss canim malesef ne kada ilac kullanilsa bile mide bulantisina kesin cozum degil..benim 6haftamda bawlayan mide bulantim 14haftam oldu yinede devam ediyor..hic bir weyin faydasi yok..yemek su hic bir weyi gormek istemiyorum.koku dersen boguluyorum resmen kokulardan.hic bir koku guzel gelmiyor..ha bide bana kusma ogurme yasak oldugu icin daha fazla tutmak zorundayim kendimi.Allah yardimcimiz olsun🙏🏻🙏🏻