_tugce aynen bebek pişik yapmazsa ve aniden hızlı gelismezse 1 numarayi kullanirsiniz. Bir de ilk hangi bezi kullanirsaniz ve bezi cok tutmadan degistirirseniz pişik falan da yapacagina inanmiyorum ben. Nasil alisiyorlarsa oyle gidiyor cunku. Bir de sleepynin bezlerinde sari bir cizgi oluyor bebek altini islattikca mavilesiyor ben o yuzden hemen degistiriyorum simdiye kadar pişik de olmadik sadece banyo sonrasi krem sürüyorum cok sukur bir sey yok