ilayyy yok cnm itebildiğin kadar it yatmana gerek yok ama için rahat etsin diye yatabilirsin ilacın birazı geri gelebilir sorun yok telaşlanma ben 20 haftalık gebeyim çok ciddi bir düşük tehlikesi atlattım kese kenarında 2 adet büyük kanama alanı vardı 6 7 haftada çok şükür sonraki kontrolde geçti ama 12 hafta dolana kadar dikkat ettim yinede yat tuvalet harici kalkma tadını çıkar ama kafaya takıp kendini strese sokma bi dizi bul mesela bi kaç sezon olsun onu izle böylece yatmak daha kolay olur☺