Almadra Bugün kontrole gittim ve doktorumun dedigi bebegin 28hafta ama gelişimi 31 31 haftalık ve bebegin aşşada dedi istirahat etmem gerektigini ve yürüyüş yapmamam gerektigini söyledi. Bir dahaki aya gel ama dogurmadan gel dedi 🙈 Cok tedirgin oldum napıcam bilmiyorum ?
35ebruada Almadra bir daha ki ay mı bu haftalar da ayda bir kontrol Ne kadar doğru ayrıca bebek gelişimi haftalarca önde giderken . Bol bol istirahat edin hareketten kaçının Allah kolaylık versin
Almadra Esil35 valla bilmiyorum 🤷🏻♀️ bende şaşırdım doktorum cok iyi cok memnunum. Ama tedirgin oldum