Basak5509 canım 3 yıllık evliyim ergenliğe girdiğimden beri pkoluyum ve her dr tedavisiz çocugun olmaz dedi bana evlendiğimiz zaman çok kafama taktım denedik olmadı sonra vazgeçtik bekleyelim daha erken ve sadece psikolojik olarak bebek düşüncesini kafamdan silmişken hamile olduğumu öğrendim macun kür vs hepsi boş sadece beyin de bitiyor inan rabbim doğru zamanda hayırlı sağlıklı evlat nasip etsin herkese inşallah ama önce kendini rahatlat benden tavsiye☺️👍