Bende nefret ediyorum gecelerden . Soluma yatıcam , kıpırdamiyim die cinnet geciriorm yatağın icinde🙈Dalıyorum en erken 2-3 sora sabah namaznda kalkıp hava beyaz olana kadar sol tarafmın üzerinde ölece bekliyorum 😭 daha 25+3 üm bayadır böle😞 @Zehra2701