glsndnz
Kızlar merhaba 33+4 haftalık olduk bu hafta kontrolüm vardı doktor kilosu 2600 2 hafta ileride dedi eğer böyle devam edip 4 kg üzeri olursa sezaryen yaparız mecbur dedi daha önce böyle bi durum yaşayan var mı allah nasip ederse normal dogumm istiyorum o kadar yememe de dikkat ediyprum kilo almaması icün ne yapabilirim