BhrBrfn Bıktım artık tuvalete gıtmekten .Yapıyorum 10 dk sonra bır daha bu arada yanma falan yok haftaya olan kontrolumu yarına cekıcem bu gıdısle korkuyorum cunku .30.haftayla dertler baslıyor resmen .
Pantone BhrBrfn 35. Haftadan sonra ben dışarı çıkmadan önce 3 kere tuvalete gidiyordum. Şimdi 38 hafta hiç evden çıkmak istemiyorum çünkü 5 dakikada 1 geliyor 😀 aslında çok bişey de gelmiyor ama çocuk büyüdükçe idrar kesesine baskı yaptığı için idrar hissiyatı oluyor. Tutmak iyi değil sabredeceğiz ☺️
CerenAkbulut BhrBrfn bende 31. haftadayım, ben daha tuvaletten kalkınca sanki hala varmış gibi geliyor. Tabikide erken doğum belirtisi değil bunlar, paniklemeyin.
BhrBrfn Pantone sizin zamanınız atlatmıssınız eeken dogumu ben korkuyorum ıster ıstemez erken dogum belırtısı falanmı dıye 😏Sizin de bu haftalarda öylemıydı
Pantone BhrBrfn benim 29. Haftada suyum gelmişti tamamen değil ama 1 hafta tedavi gördüm hastanede. Erken Doğum olmaz sende zannetmiyorum enfeksiyonun yok değil mi? ama benim de ozamanlar sürekli idrara çıkma durumum vardı şimdi daha da arttı tabi.
tugcakkn BhrBrfn benimde erken doğum riskim yok şuanlık çok şükür 30.haftadayım tvaletten çıkınca bile geri döndüğüm çok oldu bu yzden dışarı çıkmıyorm sadece avm vs lavaboya yakın olabilcek yerlere gidiyorm😅 Az kaldı buna da şükür 🙏🏻
CerenAkbulut BhrBrfn ohoo benim ağrılarım kasılmalarım bitmiyor. Dışarı çıkamaz oldum tuvalet sorunu yüzünden. Benim bebeğim poposunun üzerinde oturuyormuş o yüzden çok baskı oluyormuş tuvalet konusunda, başı yukarıda yani. Belki sizinkide pozisyonla alakalıdır.
BhrBrfn tugcakkn sizdede oluyor yani ve heran bebek cıkıcakmıs hossode oluyormu baskı yanı oynadıkca bebek hıssedıyormusunuz ?
tugcakkn BhrBrfn evet ilk başlarda çok korkuyordm da artık bebekler büyüdü sıkışıyorlar içerde heralde öyle olunca rahatça arkama yaslanıyorum onun yerini büyütüyorum kendimce 😃
BhrBrfn enfeksyon yok yanı 20lı haftada yapmıstık ıdrar testi .Bende yarın gtcem doktora bakalım doktor ne dıyor korkar oldum