Arymy
Merhaba ben 30+3 ikiz hamileyim. Önceleri hamidiye şişli etfal de perinatoloğa gidiyordum. Ama dr hastaneden ayrılınca özel hastaneye gitmeye başladım. Ama çevremdeki arkadaşlarım devlet hastanesinde doğum yapmamın daha avantajlı ve güvenli olacağını söylüyor. Ben ikiz olduğundan herkese güvenemiyorum zaten. İkizlerimi doğurmak için yoğun bakımı vs olan devlet hastanesi ve dr tavsiyeniz var mı