Zehranurcavus ilk gebeliğimde, bebeğimin kalbi durmuş aniden. Wc ye diye gittim bi baktım harıl harıl kan gidiyor. Doktora gittik ama rahminde bebeğin kesesi bile kalmamış dedi 😒 kendimi çok suçladım, dedim keşke daha bilinçli anne olsaydım falan filan işte. Ama takdiri ilahi, ömrü o kadarmış yavrunun. O yüzden bu gebeliğimde ilaç kullanmadan evde dayanabildiğim kadar dayanayım dedim, her yöntemi denedim yok 🤷♀️ 8 kilo gitti 3 haftada, amann dedim yavruma faydam dokunsun derken zarar vericem. Başladım bulantı haplarına.. şükür çok iyiyim, arada geliyor bulantılar ama eskisi gibi değil tabi.. hatta bugün cinsiyetini öğrendik, bi kızımız olacakmış 🥰 Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin, tez vakitte bulantıları olan tüm anneler iyileşir inş, cennette buluşalım hepimiz ❤️