meyram ben de tam 35+0dayım.Bende de oturup kalkarken yatıp sağa sola dönerken çatı agrım oluyor ama çok şiddetli değil. Bunun dısında bende çok halsizlik, yorgunluk başladı. Normal mi bilmiyorum haftaya kontrolümde soracağım. Ayrıca sıcaklardan nefes almakta bile güçlük çekiyorum ara ara.