Melikebolat Kizlar uzun bi hikayem var ben elimden geldigince daha kısa yazmaya çalısıcam. Ozaman baslayayim 💃 17 eylul yani 39+5 te kontrolum vardi doktor acikligina bakalim dedi ve bakti 2 cm acikligin var eve git buyuk ihtimalle aksam sancilarinla geleceksin buraya dedi onu dinledim eve geldim ama sanci yerin bol kanamayla gitim tekrar hastaneye tkrar alttan muayene ettiler acilmam 3 santim olmus ama ben hissetmiyodum eve donuste bi agri girdi adim atamadim agri tam 1 dl suruyodu ikinciyi bekledim aralarinda tam 7 dakika vardi eve gidene kadar 5 dakkaya dustu ve eve geldim 2 saat icinde ful aciklikla hastaneye gittim ayrica sancilarimin arasi daha 2 dakikaydi yani nerdeyse cok kolay bi dogumum oldu diye bilirim. Neyse hastaneye geldik demeainlermi bizim yerimiz yok biz sizi baska hastaneye gonderelim ama ben adim atamiyorum cocugu hissediyorm geldi gelicek artik sancilarimda istemsizce ıkınmaya basladim ne yaptiysak beni doguma almadilar oysaki butun kontrollerimi o hastanede olmustum neyse artik dayanamayip en yakin hastaneye geldik iyikide gelmisiz esimden binlerce kez allah razi olsun ben o sinirle istemiyorum dogurmicam beni sezeryan yapan bi hastaneye goturun diye yalvarmaya basladim esim tm diyip yola koyulduk gide gide baska bi devlet hastanesine getirdi beni iyikide getirmis girer girmez catala ciktim ama o catala cikinca bende sanci giti herkz cok sasirdi bebek cikmak uzre ve bende sanci hic gelmiyordu. Artik bebgi cok roske atmistik oyuzden baska bi ebeden destek alarak kaenima bastirmasini istediler sunu soyleyim ki bastirmasi okadar canimi yaktiki yalvardim artik git yaklasma bana bastirma falan diye sancilarim bile ondan kolay geliyordu bana. Ebenin 3 veya 4 bastirmasindan snra ve benimde ikinma yarsimimla bebegimin kafasinin ciktigini hissettim ve dedim ki iste bitti mucizeme kavusuyorum ve ebenin yaptigi bir iki el hareketiyle bebegimin butun vucudu cikti. Cok guzel bi duyguydu ona bakmaktan alikoyamadim kendimi hic aglamadi surekli niye aglamadi diye sorup durdum bebegimi cok yormusum ikinirken cok sükür bebegim suan yanimda ve uyuyor benim bal kizim 18.09.19 gece 00.10 gece dunyaya geldi 3 kilo 800 gram boylu poslu bi kizim var allahim herkeze hayirli evlatlar nasip etsin 🙏 gun sayanlari bi avazda kurtarsin insallah 🙏