Milimolo Antepte maalesef ki böyle durumlar çok yaşanıyor hastanelerde. Kızlar bi de dikkat edin normal ssklı olduğunuz zaman bile. Hastane ystış hastasının çıkışını vermiyo. Sırf sigortadan daha fazla para almak için yapıyorlar bunu. Kendim yaşadığım için biliyorum. Bir arkadaşımda aynı şeyi yaşadı. Çıkışın verilmediğini hastaneden çıkınca eczaneciden öğrendik ilaçları almak için gittiğimizde. Eşime abi çıkışı verilmemiş hastaneden, eğer bu ilaçları alırsanız parayla ödemek zorundasınız diye. Bi de hastaneyi aradı eşim sormak için. Telefonu açmadılar, açtıklarında ise o öbürüne yönlendiriyor öbürü öbürüne yönlendiriyor. Ve bu hastanede Medical park. Çıkışın verilmediğinde sen arayıp zorlayana kadar çıkışı vermiyorlarmış. Daha sonra böyle kaç kişi duyduk. Hatta doktor arkadaşlarımız var onlar bile diyor çok paracı bir hastane diye