Miraninannesi Kızlar ben dün gece çok ağır sancılandım ve kanamam oldu acıdan bayılmışım eşim hemen ambulansı aramış hastaneye gittiğimizde minik bebeğimizin düştüğünü öğrendik 5+1 dik henüz çok küçüktük canım çok yanıyor minik bebeğimi kollarıma alamadığım için kendimi çok kötü hissediyorum ağlamaktan helak oldum dua edin bana allah yeniden nasip etsin nolur 🥺🥺
SweetB Miraninannesi canım benim geçmişler olsun bildiğim kadarı ile sağlıksız bebeklerin çoğunluğunun düşükle sonladığını belki senin için büyük bir imtihan olacaktı rabbim en yakın zaman da en sağlıklısından kucağına alabileceğin bir evlat nasip etsin seni çok iyi anlıyorum ❤️
Hira17 Miraninannesi canım çok geçmiş olsun Rabbim sağlıklı evlat nasip etsin inşallah bir an önce 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Aslikagan Miraninannesi Allah yardımcın olsun üzme kendini, rabbim hayırlısını versin de dua et, bende düşük yapmıştım, şuan hamileyim, her bayanın mutlaka başına gelen bişey rabbim saglık versin yine olur
Sermec Miraninannesi canım üzülme dıycem ama üzülmemek elde degıl bende 6 ay önce bebeğim 7 haftalıkken kalbı durdu ve kürtaj olmak zorunda kaldım 2 hafta boyunca içimde ölü olarak kalmış yavrum ama asla isywn etmedim cok dua ettim Allaha sıgındım ve rabbım cok şükür tekrardan nasıp etti su an 12 haftalık hamıleyım bu bir imtihan canım Allah sabredenlerle beraberdir sabredene rabbım en güzelini nasıp eder inşallah 🙏
Miraninannesi SweetB daha çok küçük yaşım bebeğimde küçücüktü çok ağlıyorum hiç kimseden aldığım teselli içime su serpmiyor napacağım ben böyle
SweetB Miraninannesi bunları yaşaman çoook normal zaman gerekiyor sadece içine atma hüznünü de yaşa tabi ki bu senin en büyük hakkın ama biraz zaman geçince inş düzeleceksin Allaha teslim olmaktan başka çaremiz yok çatlasakta patlasakta elimizden hiç bir şey gelmiyor sen Allaha teslim ol tüm canlar onun zamanla düzeleceksin inşAllah
gizemaydemir_ Miraninannesi Seni çok iyi anlıyorum bundan 3 ay önce benimde bir kaybım oldu çok zor ama verende Allah alanda o tek teselli bu ne gelirse ondan razıyız belki sağlıksız bir gebelikti Allahım en kısa zamanda tekrar nasip etsin inşallah 🙏🏻💙
Ferina Miraninannesi rabbim herşeyin en iyisini bilir ve daha güzelini verir inşallah ❤️üzülme... bende kaybettim 4 aylıkken ilk hamileliğimde ve doğsada sağlıksız olacakmış.eline alıp kokusunu içine çekip kaybetseydik çok daha kötü olurdu...halimize şükür edelim rabbim inşallah tez zamanda hayırlısıyla güzel,ahlaklı bir evlat verir sana😘
gizembas Gecen sene ben de 8 haftalikken bebegimi kaybettim atlatiyosun canim simdi boyle olman cok normal en kisa zamanda toparlanirsin insallah suanda 10 haftalik hamileyim ilk dusuklerde genelde kromozom yetersizliginden oluyor bebek gelisemiyor ikinici cok saglikli uzulme tekrar olur en azindan oluyor onun icin sukret🙏🏼🙏🏼
Miraninannesi eknsnsr98 beyazguvercinim33 Blgzr_58 Dilaracezik gizembas Allah hepinizden razı olsun bir daha yaşatmasın evlat acısını inşallah
Dilaracezik Bu durum kimyasal gebelik olarak geçiyor,genellikle ilk gebeliklerde böyle oluyor,aynısını bende yaşamıştım 3 haftalıkken fakat bunu yaşadıktan sonra hemen hamile kalınabiliyor düşük olarak sayılmadığı için,ben ondan sonra 2 ay içinde hamile kaldım,hiç üzülmeyip stres yapmamak gerek şuanki durum için.
Blgzr_58 Miraninannesi Çok geçmiş olsun canım sizin çanınız sağolsun rabbim en doğru zamanda yine nasip eder içini ferah tut ❤️❤️
beyazguvercinim33 Miraninannesi Rabbim düşük yapmış biri olarak sana sabırlar versin inşallah yine nasip eder şüphesiz sağlıksız olduğunu ve Rabbin senin için hayırsızı alıp hayırlıyı nasip edeceğini düşün
Karamelek- Miraninannesi Bence haline şükret. Ben bebeğimi 30 haftalıkken kaybettim karnımda öldü ve hep keşke düşük yapsaydım bu kadar canım acımazdı dedim. Düşünsene kollarımıza bir bebek verildi toprağa verdik mezarına gidip geliyorum 1 yıl olacak ama ilk günkü gbi acım. Daha kötülere bakarsan daha çabuk teselli olursun. En yakın zamanda bir bebeğin olur inşallah üzme kendini
Sermec Karamelek- bunu cok düşündüm canım bılıyor musun ben de 6 ay önce bir düşüğüm oldu 7 haftalıkken kalbı durdu cok üzüldüm agladım su an Allah nasıp ederse 12 haftalık hamıleyım ve dedım kı sakın üzülme senden daha köyü seyler yasayan var evladını dogumda kaybeden cok daha ileri haftalarda kaybeden o kadar çok insan var kı en azından sen hiç bir şey hissetmeden kaybettin dedim cok zor canım Allah yardımcın olsun sana bol sabırlar versin şimdi hamıle misin pekı 🙏
Karamelek- Sermec şuan 28 haftalık hamileyim ve ilk bebegimle aynı tarihte hamile kaldım. Ama ilk bebegimi hala unutamadım 2 hafta sonra 1 yıl olacak ve bu süre içinde her gün ağladım.Şuan bu stresin bebeğimi etkilemesinden de çok korkuyorum ama elimde değil. İnşallah bu defa kucağıma almak nasip olur. Allah kimseye yaşatmasın hepimizin melekleri sağlıkla gelsin inşallah 💕