Buseeeeee Kızlar doğum yapalı 3ay15 gun oldu normal doğum yaptım ama Piskolojim hala toplanmadı hep bi korku endişe heryerim ağrıyor istemsiz kasılmalarım oluyor bu normal mi doğumdan nekadar süre sonra vücut eski haline donuyor korkuyorum kafayı yicem diye en ufak şeylere takiliyorum ağlıyorum şu halimden biktim artık 😭😭
Buseeeeee Muallimehanim kaç doktora gittim normal diyolar ilaç vermiyolar vücut değişti hormonal diyolar dahada cok üzülüyorum elim kolum bağlandı resmen .
Muallimehanim Buseeeeee Bahsettiğiniz süre neredeyse 4 ay. O zaman bir psikologdan yardım alabilirsiniz. Konuşmak,anlatmak rahatlatır diye düşünüyorum