Sinm Kızlar öncelikle hepinize merhaba 27 haftalık olduk biz bu zamana kadar çok şükür iyi geldim ama bugün karnımda ağrı var kıvranıyorum bide ishal oldum korkuyorum erken Doğum olucak diye var mı aranızda benim gibi olan
defne55 Sinm korkma canım ishal gaz salgını var bu ara ben 31 haftaligim geçen gece karın ağrısı kasik ağrısından öldüm öldüm dirildim gaz dan dolayı normal o haftalardan sonra gaz da çok oluyor
minnakdeniz Geçen haftalarda bende oldum dediğin gibi çok korktum bu ara herkes geçiriyor sanırım, doktorum bana probiyotik vermişti isterseniz doktorunuza danışın probiyotik isteyin.
Yavuzum1202 Benim gibi biri benimde sabahtan beri bel agrısı karın agrısı bagırsak haraketleri bende doğuruyorum galıba