Deriko Merhaba arkadaşlar dün de bi post açmıştım şeker değerlerim yüksek cıktı doktor yükleme yapalım demiştı 17 haftada cok endişeliydim korkmuştum bugün sabah gttik hastaneye yapıldı çok şükür hepsi normal çıktı inş bu konuda sıkıntısı olan herkese rabbim şifa versin bilgilendirme amaçlıdır 😌
ikicocukannesi_ Deriko 17 haftalıkken yapılmıyor diye biliyorum 24 ile 28.hafta arası olması gerekiyor
Superfreshlerim Deriko bayadır baktırmıyorum, hissettiğim birşey de yok ama risk grubundayım çıkabilir