Eyll_kuzu Selam güzel anneler zorunlu sezeryan için tarihimizi aldık 25 Eylül Çarşamba önerisi olan varsa alabilirim bu arada spinal olacağım 🤗 tecrübelerinize ihtiyacım var
cennet22 Eyll_kuzu ayyy sag salim kucagımıza alırız insAllhh miniklerimizi 🙏🙏🙏allahın izniyle bende 23 eylul pazartesi giricem spinal sezeryana
Mskywalker Ben de isteğe bağlı olacağım ama daha 3buçuk hafta var. Niyeyse çok kolay atlatacakmışım bu doğum olayını gibi bir his var içimde hamileliğin başından beri 🤓 pozitif düşünelim pozitif olsun her şey.
Eyll_kuzu Mskywalker bende em başından beri sezeryan istiyordum zaten yakın dönemde geçirdiğim ameliyat yüzünden üstüne yüksek tansiyon da gelince normal doğum yanlısı olan doktorumu bişe sezeryana yönlendirdi