Simge6 Merhaba hanımlar ben inşallah Adatıp da Doğum yapıcam şuan 25 haftalığız Ünal bey doktorum, bir haraketinden dolayı değiştirme kararı aldım öneriler neler ? Başından beri takip ediyor korkuyorum farklı bir doktor 👩⚕️ anlayabilir mi bu haftadan sonra zor olur mu ?
1234567bsr- Simge6 canım bende yeliz hanıma gidiyordum fakat hastaneden ayrıldı 16 haftalık oldum yarın fatma bılgınere gidecegım bakalım nasıl olacak
Musal Simge6 saynur hanımda arkadasım Doğum yaptı çok memnun kaldı.. biraz soğukmus sanırım ama Doğumda ne kesisi nede dikişi olmuş tabi bu bünyelede alakalı ama çok memnun kalmış.. ben Yeliz hanıma gidiyordum hastaneden ayrıldı Öner’i üzerine Ataşehir avicenna Sibel zorbaşa geçtim kaç aydır ona gidiyorum gerçekten çok iyi bir doktor ben çok Cana yakın ☺️
1234567bsr- Simge6 kendı muayenehanesını actı canım. Hastanede olmak daha guvenılır gelıyor bana bırse hastane cok temı ve guzel o yuzden gitmedim. Sen hangı doktora devam etmeyı dusunuyorsun
Simge6 1234567bsr- şuan Ünal beyin hastasıyım ama dediğim gibi değiştiricem başka doktorda bilmiyorum sanırım saynur hanım Fatma hanım var
1234567bsr- Simge6 evet canım ikisi var. Ama hastaneye gittikce saynur hanımı gordum cok soguk ve güler yuzlu gelmedıgı ıcın ona gıtmedım acıkcası 😀
susu8 1234567bsr- merhaba, Saynur hanıma hiç gittiniz mi merak ettim. Ben de Fatma hanıma gidiyorum aslında çok memnunum ama 2 arkadaşım Fatma hanımda normal doğum yaptı pek memnun kalmamışlar bende aynı şeyleri yaşamaktan korkuyorum siz memnun musunuz
susu8 1234567bsr- ani bi durumda ne yapacağını bilemiyormuş çok panik oluyormuş ebeler olmasa doğuramazdım dedi 1 tanesi diğeri travma oldu bende bidaha asla normal doğum yapmam dedi. Saynur hanımda normal doğum yapanlar çok memnunlar benimde kafam karıştı
Aysenurdemir Saynur hanıma gidiyorum 3 aydır. Bahsettiğinizin aksine çok hüler yüzlü, esprili bir kadın. Ben de Fatma Bilginer den memnun kalamadım. 32. Hafta raporu için gitmiştim Saynur hanım izinli olduğu için.