Semayy doğuma yakın ve doğumdan sonra değerlerde oynama oluyor ama ta başından adam akıllı bir endokrin doktorunun takibinde olmanız gerekiyordu. Bende haşimoto var prof. A kadar gittim en son 4. Doktorum uygun dozu ayarlayabildi yaklaşık 1 yıldır değerlerim normal. Basindan beri uygun doz bulunamadiysa Doktorunuzu değiştirin bence. Benim doktorum ilk gittiğimde 10 güne düşecek dedi gerçekten de 10 güne düştü.