Merhaba, çok fazla uygun fiyatlı bebek odası araştırdım, çok uzun zaman kullanmayacağı için çok kaliteli birşey olsun istemiyordum ve Evidea’nın internet sitesinden aldım. 1950 TL’ye 2 kapaklı gardolap, 4 çekmeceli şifonyer ve büyüyebilen beşik almış oldum. Kurulmamış olarak geliyor, eğer daha önce bu tarz kurulumlar yapmadıysanız bir uzmandan yardım almanızı tavsiye ederim ama biz kendimiz kurduk, hala eksiklerimiz var aksesuar tavsiyelerinizi yazabilirsiniz.
Odanın görselini az önce İnstagram sayfamda paylaştım ordan bakabilirsiniz ve sorunuz olursa burdan veya instagramdan yazabilirsiniz yardımcı olmaya çalışırım ☺️
https://www.instagram.com/p/B2jQY7_jGhm/?igshid=fj988me6yy67