Ecbuliiii benimde 35+3de erken doğum riskim vardı hastanede yattım 1 gece ciğer geliştirici iğne vurdular sonra normale döndü bugün yine kontrolum vardı 37+2 yim nstde sancılarım çok yüksek çıktı ve açılmam 2 cm olmuş doktorum yatırayım akşama doğar dedi ama ben evde beklemek istedim o zaman yarın yine gel kontrol edelim dedim bakalım yarın nolucak nasip heycanla bekliyorum