GnAyotbsi Secil16 canım çok fikrim yok ama benim de 5 haftalikken gittiğimde sadece keseyi gördu 9mm 2 hatta sonra gel kalp Atisina bakalım dedi
Neslihancoskun Secil16 normal tabiki bende 5. Hafta gittim sadece kese vardı 7. Hafta bebek ve kalp atışını gördük doktorun bilgi vermesi gerekti
Tanem0105 Secil16 Benim bir tanıdığında bu kese boyutu ile karından ultrasonla görünmedi sonra alttan muayene ile baktı doktoru bebeği ve kalp atışını gördü çok şükür darısı size inşallah 🙏
duygusm Secil16 Doktor daha iyi bilgi verir tabi ama bildiğim kadarıyla 5. hafta bebeğin görünmesi için erken. Susam kadar oluyorlar neredeyse 😊
fadimeozbas @Secil16 Doktora sormadınız mı yada doktorunuz söylemedi mi? 5. Haftada ultrason kalitesi çok çok iyiyse görünür bir ihtimal 6. Haftada görülür kalp atışı duyulur
Secil16 fadimeozbas benim de ilk gebeliğimde bu haftada görünmüştü ama 2 düşük yaşadığım için korkuyorum
ynale karından ultrasonda bebeği 5+4 de görmeniz çok zor. çünkü görmeye calıstığınız ortalama 0.1/0,5 mm bir şey. vajinal ultrasonda görebilmeniz mümkündür. bu arada 12 haftaya kadar vajinal bakılır, dr ların ısrarla karından bakmaları gerçekten anlamsız.
fadimeozbas @Secil16 https://eksiup.com/images/47/84/re124243gzku.jpeg bizim 5. Haftada ki görüntümüz bak sadece kese var