@denizadaalpp Ya lütfen şöyle şeylere inanıp insanları da burda üzmeyin böyle bişiy olabilir mi ya? Eskilerin söylemi işte o da bebek doğmadan Allah korusun kaybedilirse üzülürsün anlamında söylüyorlar açık açık böyle demiyorlar işte. Ben bekarken de gördüğüm tokaları çorapları alırdım, nişanlıyken de alırdım. Şimdi hamileliğimi öğrendim daha 13. Haftadayım cinsiyet belli değil yine alıyorum bi öğrensem odasına kadar dizerim. Böyle şeylere ne kendini üzün nede bebeğinizi