Ceren58
Merhaba arkadaşlar. Ben artık 12 haftalık oldum. Previtals adlı özel aldığım içinde diğer folik asitlerden fazla vitamin içeren ilacım var. 75 80 liraya almıştım. İçinde bayağı var. Doktor artık kullanmamam gerektiğini söyledi. Elimde kalmasını istemiyorum. İhtiyacı olana kargolayabilirim. Yazmanız yeterli :) İnternetten de bakabilirsiniz. PREVİTALS adı
minikmelegim_
Bende 12 haftaligim. Neden gerek yokmuş kullanmaya? Yani 12. Haftaya kadar mi kullaniliyor yoksa kaliteli bir ilac olduğu için vitaminlerinizi filan tamamladi gerek kalmadi diye mi
Ceren58
3 aydan sonra bebek kemik gelişimini tamamlıyorum o sebepten kullanılmıyor canım