Kbrayldrm seni o kadar iyi anlıyorum ki😘 ben dış gebelikten 3 ay sonra hamile kaldım. Adet günümde 320 çıkmıştı. Nasıl korktuğumu anlatamam. Ben iki günde bir takip yapmadım psikolojim bunı kaldırmazdı. Yaklaşık 9 gün bekledim tam emin değilim ama gün sayısından. Sonra 6627 çıktı. Üstüne 3 gün daha bekleyip öyle doktora gittim ve korkudan tansiyonum 14-7’ydi🙏🏻 Çok şükür her şey yolunda gitti 😍 içini ferah tut inşallah sağlıkla gelicek bebişin🙏🏻😘