Tupbebekhikayem__ bende emseye gidiyorum. Gülcan Hanıma. Memnunum kendisinden. Ama bence emseyin bütün doktorları gayet güleryüzlü ve bilgili. Ümmühan hanımla da gebe okulunda tanışıp, bir defa da kendi doktorum olmayınca ona kontrole gitmiştim. O da tatlı ve genç biri☺️