İki defa ultrasona girdim ikisindede soldaydı bebiş bende ilk öğrendiğim den beri kız diyorum. Doktor da ikili tarama da demedi yanılma payim olur 16 dan sonra desem daha sağlıklı olacak.diye. bakalım üç hafta sonra ne dicek 😊 aman ilk bebeğim zaten sağlıklı olsun da erkek kız farketmez ki. Ama o merak hissi yok mu o merak