damlac Sny1305 evet kizlar.. Son adet Tarihim 16 Augustos. Ben cok erken ögrendim gebe oldugumu .. 4 eylül de ve belirtilerim bile cok erken olustu evet bazi insanlar Icin sacmalik gibi olabilir ama gercekten öyleydi.. derken cumartesi kalb atisini gördük. Pazartesi de duyduk.. yani bi kac güne sizinkiler de kesin duyulur insallah. Gercekten öyle bi heycanli sürecki her ayrintiyi Fark ediyor insan. Benim bi kac gündür migde bulantilarim cogaldi.. sürekli idrara cikiyorum zaten, ayakta fazla durdugumda bei agrisi, gögüslerim aciyo derken ama en mutlu duygularmis meger onu insallah isteyen herkez yasayabilir. Allah isteyen herkeze yasatsin bunlari.
Bende biraz korku da var cünkü sürekli lekelenmelerim oluyor - ama doktorlar hersey yolunda oldugunu, dinlenmemi söylediler..