Bege212121
Selam aleyküm arkadaşlar.. Gebe olup safra kesesinde sıkıntı yaşayan veya safra kesesi rahatsızlığı ile alakalı, safra kesesini aldırmakla alakalı tecrübesi olan var mı? Benim safra kesemde polip vardı ama gebelik sürecinde bu hızla ilerledi.. gebe olmasam acil ameliyat olmam lazımdı ancak gece olduğum için müdahale edemiyorlar.. büyüdükçe kansere dönüşebilme olasılığı var maalesef o yüzden doğumdan hemen sonra aldırmam lazım.. Bu ağrılarla normal doğum nasıl yapacağım çok düşünüyorum.. 35+3 deyim