Roses aynı şeyi dün yaşadım :( bana da 11 de erkeğe benziyor dedi ,dün 13+1 dim gittim ve yüzde yüz kız dedi bide utanmadan erkek tahmini için salladım dedi.ilk bebeğim cinsiyeti ne olursa olsun önemli değil sağlıklı olsun yeter ki ama bu durum dediğiniz gibi resmen insanın psikolojisiyle oynuyor normalde kız çocuğu seven biriyken erkeğe o kadar adapte olmuşumki dünden beri acaba değişirmi diye düşünüyorum sürekli 😔😔