Ahmer0412 vallahi bende aynı durumdayım. Buradaki en sevmediğim olay şu hastane işleri. 1 tane özel var ve orası da ikinci bi şansımız olmadığını düşünerek , onlara mecbur olduğumuzu bildiği için istedikleri gibi davranıyolar . Paramızla rezil oluyoruz. Yorumları hep kötü olur mu bi hastanenin valla çok üzülüyorum. Ama iyi ihtimalleri düşünmek istiyorum. Nenehatundansa buharayı tercih etmek daha iyi bi ihtimal en azından. İnşallah karşımıza iyi,vicdanlı doktor ve ebeler çıkar 🤲