menekse27
Selam anne adayları; bir haftadır çektiğim gaz sancıları yüzünden pazartesi doktora gittim. Ultrasonla rahim ağzına baktı bebeğin başı yerleşmiş ve rahim ağzın silinmeye( düzleşmeye) başlamış dedi. Uzun süre oturma uzan dedi, benim iş yerinde son bir haftam oturarak çalışıyorum maalesef. Böyle bir durum yaşayan var mı? Doktorun dediğine göre 37-38 de doğabilirmiş kızım.
Birde bu haftalarda vajinama sanki bıçak batırıyorlar gibi bir ağrı giriyor...