Naime_ulger canım acayip şekilde korkuyordum. Ama muayeneden önce rahatlattım kendimi sıkmadım ve doktor eliyle kontrol ederken o histen başka bir ağrı veya acı hiçbişey hissetmedim. Kendini kasma çok basit bir muayene, sana diyebileceğim tek şey☺️👍🏻