Leylasnsy
Kızlar acil bakarmısınız kafayı yedim. Bu hafta adet haftam hatta bugün adet olmam gerek ama olmadım henüz. Dün gece ovülasyon testi ile gebelik bakim dedim ve çift çizği koyu çıktı. Şaşırdım. Beyse bi saat öncede gebelik testi aldım en iyisinden yaptım negatif çıktı. Neden böyle bi sonuç oldu. Anlamadım gitti bu şekilde olan var mı sonuç ne oldu 😔😔😔😔😔😔😔😔