Yenianne26 Kızlar kaç haftalık alışverişe başlamak gerekli ben çok sabırsız davranıp vaya birşeyler aldım 17+2 deyim şuan erken mi sizce
26mrv Yenianne26 bende ufak tefek zıbındır battaniyedir aldım cinsiyet kesinliği için detaylıyı bekliyorum ondan sonra daha net bi şekilde yaparım diye düşünüyorum 😊
Nurr Yenianne26 ilk bebisimde sadce cinsiyeti ni ogrendigimde patik almıştım geri kalan eşyalarını 32.haftamdan sonra almaya başladım 🌼
Yenianne26 gozdeak yani elime para geçtikçe alıyorum ama kaynvalidem biraz sıkıntılı doğuma kadar alma diyor kafam ona takılıyor hani gerçekten erken mi davrandım
gozdeak Yenianne26 dinleme sen kimseyi beşiğini dolabını falan 6-7 aylıkken alırsın ,şimdi biseyleri beğendikçe alcaksin tabii annesin sen ☺️
EAK Yenianne26 ben 32deyim devamlı bi eksik çıkıyor canım erken başlamak iyi.Bitmrk bilmeyen bi süreç.Eline para geçtikçe al koy kenara