Thrmt_19 sndsk ulturasyonda bakiyodu doktor bana idrara sıkısıksın dedi. Bakiyodu sonra idrarini yap oyle gel dedi basinc yapamiyorum demisti. Bebisi ulturasyonda bakmak icin sıkısık olmamasi gerektigini anladim
[silindi] Hayır canım aksine hatta ikili teste gittiğimde hemşire lavabo ihtıyacınız varsa gidin şimdiden dedi sıkışık gitme bence
Dilaemrh sndsk Ben sıkışık gidiyordum daha iyi görülüyor. Bir kere sıkışık değildim dr uygun pozisyonda değil dedi su iç yürü biraz tekrar gel demişti.
Selmanur sndsk 5. Hafta gidersen bebeği görme olasılığın çok az hatta kese bile görünmeyebilir. 6. Haftadan sonra gitmeni tavsiye ederim
BirVeraAnnesi35 sndsk ilk zamanlar evet bebeği daha iyi görebilmesi için sıkışık gitmelisin benek büyüdükçe gerek kalmıyor zaten 😊
espalp sndsk hamileliğin başında idrara sıkışık gidin. Mesane rahmi yukarı ittiriyor keseyi görmek kolaylaşıyor