Yenianne26 Valla bende çok yüksek kilo ile hamile kaldım şuan 17+2 deyim. 11 kilo vermişim ve dikkat etmedim herşeyi yedim Bolca su ve yürüşle gitti. Birde abur cubur yemeyi kestim