H_minsna Şubatta doğumu olacak anneler cinsiyetlerimizi ve haftalarımızı yazalım bakalım hangisi daha çok Kız mı? Erkek mi? 😂❣️ Benim 19+2 kızım olucak 💖
fat366 Ben dün doktora gittim11+3 kıza benzettim dedi kalp atışlarıda kız gibi dedi sonra 100yüz deil dedi sizce doğruluk payı nedir