Sevimmemet merhaba canim bende 37 di hafdamdayim aynisi bendede var artik yuruyemiyorum doktor ntsye bagladi sacilar cikdi bende de bebek toplaniyir aşağiya doğru baskı yapıyor doktir hazirlikli ol her an dogura bilirsin dedi ve inşallah bir sorun cikmazsa 27 si sezeryan olucam