Mervekara95 benimde kampa pıhtılaşma çıkmadı. 4 kaybım var bir sağlıklı kızım var onda hem coraspirin bende iğne kullandım. Kimi dr neden kullaniyosun diye azarlarken kimi dr bir çocuğunu bu şekilde almışsın diyor. Şimdi gene hamileyim kalp atışını duyduktan sonra başladık coraspirin her sabah alıyorum ama igneyi kafama estikçe diye bilirim bende çok arada kaldım bide kızımda daha cesaretliydim şimdi hamileligim daha zor gecio bakalım hayırlısı 😉