Burcuhira şöyle şimdi tedavi için gidiyorsunuz ya başlıyorsunuz tüp bebek serüvenine muayene ücretini bütün takipler yumurta toplama ve transfer de dahil olmak üzere bir kere veriyosunuz muayene ücretini tabi ki kan ister tahlil ister onun ücreti ayrı bir takip süresi var sonra ilaçlara basliyosunuz sonra yumurta toplama evresine geldiğinizde tup bebek için istenilen ücreti oduyosunuz ekstra tahlil isterse onların da ücretini öduyosunuz tabi bu sıra da bir ay geçmiş oluyor sonra embriyo oluşumu rahîm dinlendirme derken 2 ayı buluyor bu süreç transfer için gittiğinizde yeniden muayene ücreti odemiyosunuz diyelim ki bu süreç 3 ay sürdü siz bir kere ödemiş oluyosunuz muayene ücretini umarım anlatabilmisimdir