Kelebegimmm
Merhaba🙋🏻♀️Geç döllenme yaşayan hanımlar demek geç döllenme yaşıyorsanız benim gibi sonradan ne kadar ileri giderse gitsin günleri doktorlar hep o ilk haftalara göre hesaplar.regl tarihime ultrasona göre bu hün 40 haftam tamamlanıyor.doktora gitdim daha 38 sayılırsın diyor.herşeyde yolundaysa tabiiki suyu kalp atışı falan.bende herkese duyurdum 40 haftayım doğmuyor diye😄