deletedmom220 Herkese selam arkadaşlar bu arabayı alıp kullananlarnız var mı piyasaya göre fiyatı gayet iyi biz almayı düşünüyoruz kullananlar yorumlarını paylaşırsa çok sevinirim 😍❤️
Seda_123 deletedmom220 Ben e bebege gidip baktım ama bana çok büyük ve ağır geldi tek başıma rahat edemem onunla otobüste filan sıkıntı yaşarım o yüzden joie muze xl almaya karar verdim puseti de var üzerine takılıyor
Mskywalker Biz de bu arabadan aldık çok tatlı ben çok sevdim. Sürüşü rahat. Yani fiyatına göre çok iyi kalitesi. Pusetine ve portbebesine göre yağmurluk da vardı ebebekte. Bakalım bizim de 3buçuk haftamız var. Kızım da memnun kalır inşallah 🤣
deletedmom220 Bizimde daha 4 ayımız var ama şimdiden bakalım dedik 🤣 görünüşü sürüşü hem çok şık hemde çok rahat görünüyor bizde çok beğendik niyetliyiz muhtemelende alıcaz size de sormak istedim teşekkür ederim ❤️
deletedmom220 Seda_123 baston gibi bu da çok şıkmış baktım şimdi kullandınız mı acaba yoksa yeni mi aldınız
Seda_123 deletedmom220 Yok canım gidip baktım sadece kullanımına eger begenmeseydim baska arabalara bakacaktım kullanımı çok rahat hafif